Wersja kontrastowa: Alt + Z
Przejdź do treści strony: Alt + X
Przejdź do nawigacji strony: Alt + C
Mapa Witryny: Alt + V
Wyszukiwarka: Alt + B
Na podstawie rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów oraz uchwały nr XXXVI/341/17 Rady Miejskiej Karpacza z dnia 24 maja 2017 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Karpacz od dnia 1 lipca 2017 r. osoby, które zadeklarowały segregację odpadów mają obowiązek segregowania na terenie nieruchomości następujących frakcji odpadów: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, odpady ulegające biodegradadacji oraz odpady zmieszane (pozostałości z sortowania odpadów).
Właściciele lub zarządcy nieruchomości do 1 lipca 2017 mają obowiązek wyposażyć nieruchomości:
Minimalna pojemność stosowanych worków i pojemników:
Do selektywnej zbiórki stosuje się worki i pojemniki koloru:
Do gromadzenia odpadów zmieszanych stosuje się pojemniki koloru czarnego lub w innym kolorze oznaczonym napisem „ZMIESZANE”.
UWAGA!
Pojemniki stosowane do tej pory na frakcję biodegradowalną i szkło, nieodpowiadające powyższej kolorystyce należy do 1 stycznia 2018 r. oznaczyć odpowiednim napisem - „BIO”, „SZKŁO”, natomiast do 1 lipca 2022 r. należy wymienić pojemniki na zgodne z kolorystyką. Pojemniki i worki na odpady komunalne należy wystawić w dniu odbioru na chodnik lub drogę przed wejściem, wjazdem na teren nieruchomości, w przypadku braku bezpośredniego dojazdu do miejsca gromadzenia odpadów.
Więcej informacji udziela Urząd Miejski w Karpaczu, ul. Konstytucji 3 Maja 54, 58-540 Karpacz:
Do pobrania: