Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie.
WERSJA BETA
A
A
A
Kontrast

IBN – Oferta dla gestorów

“Prezentacja aktualnych wolnych miejsc noclegowych na stronie www.karpacz.pl
wraz z możliwością przedstawienia własnego obiektu ”.

“Interaktywna Baza Noclegowa” miasta Karpacza

Celem IBN jest stworzenie na oficjalnej stronie internetowej miasta Karpacza, w zakładce baza noclegowa, szczegółowej prezentacji obiektów noclegowych znajdujących się na terenie Karpacza. Prezentacja zawierać będzie mogła kilka zdjęć Państwa obiektu, opisy w trzech językach, ofertę cenową oraz informację o aktualnie wolnych miejscach. Oferta kierowana jest tylko do obiektów zarejestrowanych i wpisanych w ewidencję działalności gospodarczej.

Prezentacją obiektu noclegowego będziecie mogli Państwo zarządzać we własnym zakresie, poprzez panel administracyjny, do którego hasła dostępu otrzymanie Państwo po podpisaniu umowy.

Podstawowe dane (nazwa, rodzaj obiektu, dane teleadresowe oraz struktura miejsc noclegowych) zgłoszone w ewidencji obiektów hotelarskich nie będą podlegały modyfikacji przez użytkownika.

Nowatorskim pomysłem będzie sporządzanie codziennej listy wolnych miejsc noclegowych. Poprzez jedno kliknięcie będziecie mogli znaleźć się Państwo na liście wolnych miejsc, która dostępna będzie w internecie i na podstawie której podawane będą wolne miejsca zainteresowanym klientom w Informacji Turystycznej. Na liście będzie można podać również informację o ilości wolnych miejsc lub ewentualnych promocjach. Oferty wolnych miejsc będzie można sortować wg położenia obiektu, rodzaju obiektu oraz przedziału cenowego, a wyniki wyszukiwania sortowane będą wg godziny aktualizacji. Koszt 12-miesięcznej prezentacji wynosi 150 zł brutto. Dla podmiotów przedłużających umowę koszt 12-miesięcznej prezentacji wynosi 100 zł.

Procedura zawierania umowy

1. Wyrażeniem chęci uczestnictwa w Interaktywnej Bazie Noclegowej jest dostarczenie danych do umowy (kserokopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS). W ustalonym terminie w kancelarii Urządu Miejskiego należy podpisać umowę dzierżawy, wówczas zostaną przekazane kody dostępu do samodzielnej aktualizacji danych.
3. Po otrzymaniu faktury VAT w terminie 14 dni należy wpłacić odpowiednią kwotę na wskazany w umowie numer rachunku bankowego.

Szczegółowych informacji udziela:
st. ds. informatyki
ul. Konstytucji 3 Maja 54, bud. B pok.4
58-540 Karpacz
tel. 75 76 16 257
e-mail: admin@karpacz.eu
lub
st. ds. informatyki
ul. Konstytucji 3 Maja 54, bud. B pok.5
58-540 Karpacz
tel. 75 76 19 649
e-mail: webmaster@karpacz.eu

Pomoc techniczna:
Info Serwis
Jacek Jarosz
tel. 601 97 24 57
e-mail: jacek@is.jgora.pl

© 2014 Karpacz Wszystkie prawa zastrzeżone.
Współpraca: RST - Pomysły i technologie Współpraca: RST - Pomysły i technologieSystem rezerwacji: BedBooking System rezerwacji: BedBooking
Realizacja: Marcom Interactive