Wersja kontrastowa: Alt + Z

drukuj     rozmiar tekstu - +
5 Sie 2015

Półkolonie już za nami!

Kiedy jest miło, to czas szybko płynie. Dlatego w mgnieniu oka minęły nam półkolonie. Kreatywność wychowawców nie pozwalała dzieciakom się nudzić. Poznawaliśmy nieznane ścieżki Karpacza. Rozwijaliśmy wyobraźnię podczas zajęć plastycznych z Panem Janem Musielskim. Nie jeden z nas został w tym czasie mistrzem łyżew lub wspaniałym golfistą i zdobył tytuł małego pływaka basenowego. Podczas tych pięciu tygodni jedną z milszych atrakcji okazał się wyjazd do multikina Helios w Jeleniej Górze. Tradycją stały się też górskie wycieczki. Byliśmy w Domku Myśliwskim. Dotarliśmy do schroniska Nad Łomniczką i do kapliczki św. Anny w Sosnówce. Wyjście w góry nie byłoby możliwe, gdyby nie było z nami przewodnika. Dlatego ogromnie dziękujemy Pani Elżbiecie Gryszko za opiekę nad dziećmi z półkolonii i bezpieczne wędrowanie po górach. Dziękujemy również za współpracę z Centrum Informacji Karkonoskiego Parku Narodowego, którego pracownicy przygotowali nam ciekawy cykl zajęć edukacyjnych. Ogromnie wdzięczni jesteśmy  pracownikom Miejskiego Muzeum Zabawek w Karpaczu za zaangażowanie i wkład pracy w przygotowanie warsztatów artystycznych dla dzieci. Dzięki nim mogliśmy co poniedziałek rozwijać się twórczo. Kolejne podziękowania należą się pracownikom Miejskiej Biblioteki w Karpaczu za wspólne wakacyjne spotkania. Ukłony również dla ratowników grupy GOPR za zorganizowanie prelekcji o bezpiecznym wędrowaniu po górach oraz dla Parafii Ewangelicko – Augsburskiej za możliwość zwiedzania Świątyni Wang. Za miłe chwile i fantastyczne wrażenia dziękujemy również twórcom Interaktywnej Wystawy z Klocków Lego i wspaniałego Parku Bajek.

Na koniec pragniemy wyrazić wdzięczność wszystkim rodzicom za miłe słowo, życzliwość i za niejedną pomoc. Do zobaczenia za rok. HEJ!