Wersja kontrastowa: Alt + Z
Przejdź do treści strony: Alt + X
Przejdź do nawigacji strony: Alt + C
Mapa Witryny: Alt + V
Wyszukiwarka: Alt + B
W związku z przystąpieniem Gminy Karpacz do Programu "Usuwanie wyrobów zawierających azbest" realizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu Oddział w Jeleniej Górze oraz z budżetu gminy Karpacz, uprzejmie informujemy o możliwości pozyskania przez osoby fizyczne i wspólnoty mieszkaniowe do 100% dotacji na zadanie związane z usuwaniem azbestu, obejmujące koszt demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest.
Powyższy Program będzie realizowany w terminie od kwietnia 2012 r. do października 2012r. Wnioski będą przyjmowane w terminie do 31.12.2011r.
W związku z ograniczoną wysokością kwoty przeznaczonej na realizację programu zwracamy się z prośbą do właścicieli, użytkowników wieczystych, zarządców nieruchomości, na których wykorzystywany jest azbest, o przedłożenie do Urzędu Miejskiego w Karpaczu ul. Konstytucji 3 Maja 54, pisemnej deklaracji przystąpienia do Programu oraz przedstawienie:
Informacji udziela Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Karpacz, pokój nr 14, - tel. 75 76 19 977