Wersja kontrastowa: Alt + Z

Przejdź do treści strony: Alt + X

Przejdź do nawigacji strony: Alt + C

Mapa Witryny: Alt + V

Wyszukiwarka: Alt + B

powrót
drukuj     rozmiar tekstu - +
24 Kwi 2015

Zmiana ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach


Burmistrz Karpacza informuje, że zgodnie z art. 2 ust. 3 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, jeżeli nieruchomość jest zabudowana budynkiem wielolokalowym, w którym ustanowiono odrębną własność lokalu, obowiązki właściciela nieruchomości wspólnej oraz właściciela lokalu obciążają wspólnotę mieszkaniową albo spółdzielnię mieszkaniową.
Oznacza to, że ww. podmioty mają obowiązek złożenia jednej zbiorczej deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na nieruchomość, obejmującej wszystkie lokale. Mieszkańcy poszczególnych lokali od maja 2015r. opłatę za odpady winni wnosić odpowiednio do wspólnoty lub spółdzielni mieszkaniowej, a wspólnota i spółdzielnia mieszkaniowa zobowiązane są uiszczać opłatę do 10 dnia każdego miesiąca, począwszy od maja 2015r. do Urzędu Miejskiego w Karpaczu.


 

 

Wszelkich informacji udzielą pracownicy Referatu Finansowego Urzędu Miejskiego w Karpaczu, pok. nr 4, tel. 75 76 19 722