Wersja kontrastowa: Alt + Z
Przejdź do treści strony: Alt + X
Przejdź do nawigacji strony: Alt + C
Mapa Witryny: Alt + V
Wyszukiwarka: Alt + B
Burmistrz Karpacza ogłasza otwarty, jawny i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Karpaczu, ul. Konstytucji 3 Maja 54. Stanowisko ds. promocji miasta
I. Wymagania niezbędne:
1. Spełnienie wymogów wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2. Wykształcenie wyższe.
3. Minimum roczny staż pracy na stanowisku związanym z promocją.
4. Znajomość przepisów w zakresie ustawy: 1
) samorządzie gminnym;
2) Kodeks postępowania administracyjnego;
3) przepisów prawa prasowego;
4) ustawy o dostępie do informacji publicznej;
5) ustawy o ochronie danych osobowych;
6) ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych;
5. Nieposzlakowana opinia.
6. Stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku.
7. Biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych i oprogramowania graficznego (Corel, Adobe Ilustrator) oraz administrowanie stronami internetowymi i profilami w mediach społecznościowych.
8. Umiejętności tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania tekstów i komunikatów.
II. Wymagania dodatkowe:
1. Ukończenie kierunku studiów lub dodatkowych form kształcenia związanych z turystyką lub marketingiem.
2. Posiadanie wiedzy o Karpaczu i Karkonoszach.
3. Prawo jazdy kat. B.
4. Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
5. Sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, dokładność, operatywność.
Niezbędne informacje na temat procesu rekrutacji znajdą Państwo na stronie BIP Miasta Karpacz