Wersja kontrastowa: Alt + Z

Przejdź do treści strony: Alt + X

Przejdź do nawigacji strony: Alt + C

Mapa Witryny: Alt + V

Wyszukiwarka: Alt + B

powrót
drukuj     rozmiar tekstu - +
6 Lis 2012

Straż Miejska przypomina

Właściciele nieruchomości/ zarządcy zobowiązani są do utrzymania porządku i czystości poprzez systematyczne uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń 1.z częsci nierucho


Właściciele nieruchomości/ zarządcy zobowiązani są do utrzymania porządku i czystości poprzez systematyczne uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń
1.z częsci nieruchomości udostępnionej do użytku publicznego
2.z chodników położonych wzdłuż nieruchomości /zamiatanie, zbieranie, grabienie, zmywanie , odgarnięcie śniegu i błota pośniegowego w miejsce nie powodujace zakłóceń w ruchu pieszych, usuwanie śliskości -sypanie piaskiem/.

Zabrania się uprzątania śniegu, lodu, błota i innych zanieczyszczeń z chodników na teren jezdni.
Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Karpacz / Uchwała nr XX / 218 /08 Rady Miejskiej w Karpaczu/.
 
 
Psy - dwa owczarki niemieckie- zostały zabrane ze schroniska dla Małych Zwierząt w Jeleniej Górzez przez ustalonego ich właściciela. Dziękujemy za pomoc .