Wersja kontrastowa: Alt + Z

Przejdź do treści strony: Alt + X

Przejdź do nawigacji strony: Alt + C

Mapa Witryny: Alt + V

Wyszukiwarka: Alt + B

powrót
drukuj     rozmiar tekstu - +
25 Paź 2012

Debaty publicze dotyczące marki lokalnej

Zapraszamy wszystkich na debaty publiczne dot. marki lokalnej, którą wraz z partnerami z sektora publicznego, prywatnego i społecznego będziemy wdrażać w ramach projektu „Kreowanie M


Zapraszamy wszystkich na debaty publiczne dot. marki lokalnej, którą wraz z partnerami z sektora publicznego, prywatnego i społecznego będziemy wdrażać w ramach projektu „Kreowanie Marki Lokalnej Ducha Gór” PO Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2012 r.  Debaty odbywać się będą w gminach i miastach Kotliny Jeleniogórskiej.
Spotkania będą miały na celu przybliżenie pojęcia marki lokalnej poprzez warsztaty i dyskusje. Zaprezentowane zostaną dobre praktyki marek lokalnych w Polsce i na świecie oraz korzyści płynące z marki lokalnej.

Poniżej przedstawiamy harmonogram debat:
GMINA
TERMIN
GODZINA
MIEJSCE
Karpacz         
05.11.2012
17:00 – 19:00
Hotel Toreja
ul. Sarnia 4
Karpacz
Podgórzyn
06.11.2012
17:00 – 19:00
Urząd Gminy
ul. Żołnierska 14
Podgórzyn
Jelenia Góra
25.10.2012
18:00 – 20:00
Książnica Karkonoska
ul. Bankowa 27
Jelenia Góra
Janowice Wielkie
12.11.2012
17:00 – 19:00
Świetlica Wiejska „Rudawy”
ul. 1 Maja 25
Janowice Wielkie
Mysłakowice
06.11.2012
17:00 – 19:00
Gminny Ośrodek Kultury
ul. Daszyńskiego 29
Mysłakowice
Kowary
08.11.2012
17:00 – 19:00
Urząd Gminy
ul. 1 Maja 1a
Kowary
Szklarska Poręba
07.11.2012
17:00 – 19:00
Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Aktywności Lokalnej
ul. Słowackiego 13
Szklarska Poręba
Piechowice
05.11.2012
17:00 – 19:00
Piechowicki Ośrodek Kultury
ul. Żymierskiego 53
Piechowice
Jeżów Sudecki
13.11.2012
17:00 – 19:00
Dom Ludowy
ul. Długa 22
Siedlęcin

PROGRAM DEBATY DOT. MARKI LOKALNEJ
W RAMACH PROJEKTU „KREOWANIE MARKI LOKALNEJ DUCHA GÓR”
WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU INICJATYW OBYWATELSKICH 2012
  1. Co to jest MARKA LOKALNA? Warsztat i dyskusja.
  2. Prezentacja dobrych praktyk w Polsce i na świecie MAREK LOKALNYCH przez
    prowadzącego.
  3. FILARY MARKI LOKALNEJ (podstawy, kryteria).Warsztat i dyskusja.  
  4. KORZYŚCI Z MARKI LOKALNEJ "Co ja mogę z tego mieć?". Warsztat i dyskusja.
  5. Zaproszenie na szkolenia dot. budowania Marki Lokalnej.
Podczas debaty zapewniony jest poczęstunek: kawa, herbata, ciasto przez organizatora.
Wypracowane kwestie podczas debat zostaną przekazane osobom prowadzącym szkolenia.

Pozdrawiam
Małgorzata Zakrzewska
-- 
Partnerstwo Ducha Gór
ul. Daszyńskiego 29
58-533 Mysłakowice
tel./fax +48 075 644 21 65
www.duchgor.org