Wersja kontrastowa: Alt + Z

Przejdź do treści strony: Alt + X

Przejdź do nawigacji strony: Alt + C

Mapa Witryny: Alt + V

Wyszukiwarka: Alt + B

powrót
drukuj     rozmiar tekstu - +
15 Cze 2009

Do właścicieli oraz zarządców nieruchomości położonych na terenie gminy Karpacz

Na podstawie art. 5 ust. 6 w związku z ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008) BURMISTRZ KARPACZA przypo


Na podstawie art. 5 ust. 6 w związku z ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008)

BURMISTRZ KARPACZA

przypomina o obowiązku uprzątnięcia błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości.

Nadto, na podstawie Rozporządzenia Wojewody Dolnośląskiego z dnia 29 stycznia 2006 r. w sprawie nałożenia na właścicieli oraz zarządców budynków i innych obiektów budowlanych obowiązku usuwania zalegającego śniegu lub lodu (Dz. Urz. Województwa Dolnośląskiego Nr 19, poz. 30), przypominam o obowiązku usuwania zalegającego na dachach śniegu lub lodu.

Kto nie wykonuje ww. obowiązków podlega karze grzywny, wymierzanej w trybie i na zasadach przepisów Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia. 

Burmistrz Karpacza

/-/ Bogdan Malinowski

 

Do właścicieli oraz zarządców nieruchomości położonych na terenie gminy Karpacz