Wersja kontrastowa: Alt + Z
Przejdź do treści strony: Alt + X
Przejdź do nawigacji strony: Alt + C
Mapa Witryny: Alt + V
Wyszukiwarka: Alt + B
1. Przedsiębiorców zainteresowanych uzyskaniem zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych, proszę o złożenie stosownych dokumentów (wniosek wraz z załącznikami) do 24 stycznia 2025 r. w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Karpaczu (ul. Konstytucji 3 Maja 54 - wejście od strony deptaka).
Informacja ta dotyczy również Przedsiębiorców, których zezwolenie/zezwolenia "kończy się" z dniem 31 stycznia 2025 r..
2. Przedsiębiorcom korzystającym z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w punktach detalicznych i gastronomicznych, przypominam że do dnia 31 stycznia należy złożyć oświadczenie o wartości brutto sprzedaży napojów alkoholowych w 2024 roku oraz dokonania wpłaty (całości lub I raty) opłaty za korzystanie z posiadanych zezwoleń w roku 2025.
Gdy przedsiębiorca nie uiści wymaganej wpłaty i/lub nie złoży oświadczenia w ww. terminie, ma ustawowo dodatkowych 30 dni (tj. do 02 marca 2025 r.) na dokonanie tych czynności, przy czym:
1) w przypadku złożenia oświadczenia po 31 stycznia, musi również dokonać wpłaty dodatkowej opłaty w wysokości odpowiadającej 30 % opłaty rocznej dla każdego rodzaju posiadanego zezwolenia (A-157,50 zł, B-157,50 zł, C-630,00 zł);
2) w przypadku wpłaty po 31 stycznia opłaty za korzystanie z posiadanych zezwoleń w roku 2025 należy pamiętać, że musi być ona powiększona o 30 % opłaty rocznej dla rodzaju posiadanego zezwolenia, a wynikającej ze złożonego oświadczenia.
Kierownik Referatu OA - Iwona Wiekiera
Urząd Miejski w Karpaczu, tel. 757619548