Wersja kontrastowa: Alt + Z
Przejdź do treści strony: Alt + X
Przejdź do nawigacji strony: Alt + C
Mapa Witryny: Alt + V
Wyszukiwarka: Alt + B
W ubiegły weekend (17-19 marca 2017 r.) reprezentacja Referatu Promocji i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Karpaczu wyruszyła do Polski centralnej, aby promować miasto wśród mieszkańców Łodzi i województwa łódzkiego podczas targów turystycznych „Regiony Turystyczne - Na Styku Kultur”.
W ciągu trzech dni targi odwiedziło blisko 8 tysięcy zwiedzających - miłośników podróży oraz poszukujących inspiracji dla rodzinnych wycieczek, majówek i wyjazdów weekendowych. W tym roku, szczególny nacisk położyliśmy na promocję poprawy dostępności komunikacyjnej Karpacza („do nas bliżej niż myślisz”) oraz promowanie oferty dla rodzin z dziećmi. Przekonaliśmy się, że Karpacz jest dobrze znany łodzianom i wielu z nich planuje wakacyjne wyjazdy w nasz region. Odwiedzający chętnie pytali o ofertę, atrakcje i wydarzenia oraz pobierali materiały promocyjne miasta. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się organizowane na stoisku konkursy, w których do wygrania były m.in. vouchery na pobyty weekendowe w Karpaczu czy bilety wstępu do karkonoskich atrakcji.
Miło nam poinformować także, że tworzone przez nas gadżety promocyjne Karpacza spotkały się z aprobatą i otrzymały wyróżnienie w konkursie o „Złoty Medal Targów”. W jury konkursu znaleźli się Iwona Borowińska - Dyrektor Centrum Informacji Turystycznej w Łodzi, dr Andrzej Stasiak z Instytutu Geografii Miast i Turyzmu Uniwersytetu Łódzkiego oraz Jan Różalski - Dyrektor Polskiej Izby Turystyki Oddział Łódzki.
PR /20.03.2017/