Wersja kontrastowa: Alt + Z

Przejdź do treści strony: Alt + X

Przejdź do nawigacji strony: Alt + C

Mapa Witryny: Alt + V

Wyszukiwarka: Alt + B

powrót
drukuj     rozmiar tekstu - +
17 Maj 2013

Przebieg głosowania na XXXIII sesji Rady Miejskiej

Informacja dotycząca przebiegu głosowania na XXXIII sesji Rady Miejskiej Karpacza odbytej w dniu 17 maja 2013 roku.   Głosowało 13 radnych: Uchwała Nr XXXIII/292/13 Rady Mie


Informacja dotycząca przebiegu głosowania na XXXIII sesji Rady Miejskiej Karpacza odbytej w dniu 17 maja 2013 roku.


 
Głosowało 13 radnych:
  • Uchwała Nr XXXIII/292/13 Rady Miejskiej Karpacza z dnia 17 maja 2013 r. zmieniająca uchwałę w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne.
Za – 9 głosów, przeciw - 0 głosów, wstrzymujących się - 4 głosy.
  • Uchwała Nr XXXIII/293/13 Rady Miejskiej Karpacza z dnia 17 maja 2013 r. zmieniająca uchwałę w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Karpacz.
Za – 13 głosów, przeciw - 0 głosów, wstrzymujących się - 0 głosów.
  • Uchwała Nr XXXIII/294/13 Rady Miejskiej Karpacza z dnia 17 maja 2013 r. zmieniająca uchwałę w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
Za – 13 głosów, przeciw - 0 głosów, wstrzymujących się - 0 głosów.


 
Głosowało 12 radnych:
  • Uchwała Nr XXXIII/295/13 Rady Miejskiej Karpacza z dnia 17 maja 2013 r. zmieniająca uchwałę w sprawie metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki opłaty za pojemniki o określonej pojemności.
Za – 11 głosów, przeciw - 0 głosów, wstrzymujących się - 1 głos.


 
Głosowało 13 radnych:
  • Uchwała Nr XXXIII/296/13 Rady Miejskiej Karpacza z dnia maja 2013 r. w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości.
Za – 9 głosów, przeciw - 0 głosów, wstrzymujących się - 4 głosy.


 
Sporządziła:
Inspektor ds. Rady Miejskiej
/-/ Bożena Bober