Wersja kontrastowa: Alt + Z

Przejdź do treści strony: Alt + X

Przejdź do nawigacji strony: Alt + C

Mapa Witryny: Alt + V

Wyszukiwarka: Alt + B

powrót ical
drukuj     rozmiar tekstu - +

Przebojowe Lato 2008 - Bijemy rekordy z siłą muzyki

Tygodnik Naj, Radio ZET i Telewizja Polsat przygotowały cykl imprez plenerowych "Przebojowe lato - Bijemy rekordy z siłą muzyki". Akcja zostanie przeprowadzona w 20 miastach w Polsce. Im

Stadion Miejski
9 Sie 2008 16:00

Przebojowe  Lato 2008  - Bijemy rekordy z siłą muzyki

Tygodnik Naj, Radio ZET i Telewizja Polsat przygotowały cykl imprez plenerowych "Przebojowe lato - Bijemy rekordy z siłą muzyki". Akcja zostanie przeprowadzona w 20 miastach w Polsce.

Imprezy odbędą się m.in. w Kołobrzegu, Szczecinku, Elblągu, Krośnie, Nowym Sączu i oczywiście w Karpaczu 9 sierpnia.. Prowadzącymi będą Rafał Bryndal, Marek Starybrat i Jarek Budnik - prezenterzy Radia ZET oraz Agata Młynarska, Krzysztof Ibisz i Zygmunt Chajzer - twarze telewizji Polsat.
Podczas występów zagrają Tomek Makowiecki, Paweł Kukiz i Piersi, Manaam, Kombii, Blue Cafe, Papa D., Golec Orkiestra, Sumptuastic, Goya, September, Łukasz Zagrobelny.
Oprócz koncertów i programu dla dzieci organizatorzy przygotowali dla uczestników specjalne konkurencje. W każdym mieście mieszkańcy będą mieli szansę ustanowić rekordy w różnych dziedzinach (np. największa liczba osób w kostiumach kąpielowych).

Tygodnik Naj, wspólnie z jednym z partnerów akcji - marką Johnson’s, zapraszają wszystkie panie do wzięcia udziału w wyborach Miss pięknej skóry.
W konkursie Miss pięknej skóry chcemy nagrodzić panie, które dbają o skórę w każdym wieku oraz nagrodzić tę najpiękniejszą. Kandydatki wyłonione w wyborach w poszczególnych miastach spotkają się podczas finałowej imprezy w Piotrkowie Trybunalskim. Pani, która zwycięży konkurs, nie tylko otrzyma tytuł Miss pięknej skóry, ale również będzie miała szansę pojawić się na stronach Tygodnika Naj. Wygraną jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, która zostanie opublikowana na łamach pisma.
Na stoisku Tygodnika NAJ profesjonalni fotografowie wykonają zdjęcie każdej osobie, która zechce pojawić się na pamiątkowej okładce. Tradycyjnie, jak co roku, chętni będą mogli zobaczyć swoją przyszłość w kartach wróżek. Amatorzy śpiewania, którzy odwiedzą muzyczne stoisko Radia ZET, będą mieli szansę wziąć udział w KARAOKE i zaśpiewać największe przeboje. Na wszystkich uczestników imprez będzie czekał Wielki Kulinarny TIR z kulinarnymi przebojami lata.

W każdym mieście organizatorzy zaplanowali koncerty, program dla dzieci oraz liczne konkursy, w których będzie można wygrać atrakcyjne nagrody, m.in. samochody (ufundowane przez PKO BP i Commercial Union), kosmetyki i nagrody pieniężne.
Akcja Przebojowe lato 2008 - Bijemy rekordy z siłą muzyki będzie na bieżąco relacjonowana w tygodniku NAJ i Radiu ZET. Patronem medialnym akcji jest dziennik Polska The Times. Wsparcie promocyjne w tytułach G+J Polska (Naj, Claudia, Moje Gotowanie, Gala, Focus, Rodzice). Partnerzy akcji: Neostrada TP, Johnson’s, Commercial Union, PKO S.A., MK Cafe, Chevrolet, Prymat, Prime Food.

 Uczestnictwo w imprezie stanowi wyrażenie zgody na publikację wizerunku w mediach i wydawnictwach miasta.

 

PROGRAM:
16.00 - Prowadzący przywitanie, prezentacja organizatorów i sponsorów, opis „miasteczka”,
16.10 - program dla dzieci, w trakcie programu konkurs J&J Baby
16.40 - prezentacja organizatorów i sponsorów, opis „miasteczka”, konkursy
- Konkurs – MK Cafe
- Konkurs – Prymat
- konkurs - PKO’
17.10 - program dla dzieci 
17.30 - prezentacja organizatorów i sponsorów, opis „miasteczka”, konkursy
- konkurs - CU
- konkurs – Chevrolet
- konkurs – Polska
18.00 – Koncert  zespołu Goya
19.05 – Bijemy Rekord ….
19.25 - prezentacja organizatorów i sponsorów, opis „miasteczka”, konkursy
- Konkurs - TPSA
- Konkurs - J&J - Miss
20.00 Koncert zespołu  Papa Dance
21.15 Prezentacja Organizatorów i sponsorów, konkursy
- Konkurs - Polsat
- Konkurs – Zet
- konkurs - Naj
21.45 Koncert Kombii
23.00 Pożegnanie
 
Uczestnictwo w imprezie stanowi wyrażenie zgody na publikację wizerunku w mediach i wydawnictwach miasta.

UM Karpacz, Bona