Wersja kontrastowa: Alt + Z

Przejdź do treści strony: Alt + X

Przejdź do nawigacji strony: Alt + C

Mapa Witryny: Alt + V

Wyszukiwarka: Alt + B

powrót
drukuj     rozmiar tekstu - +
29 Sie 2011

Seminarium warsztatowe z zarządzania gościnnością usługową w hotelu i restauracji.

21.09.2011 r. we Wrocławiu odbędzie się certyfikowane seminarium warsztatowe z zarządzania gościnnością usługową w hotelu i restauracji. Projekt organizacji seminariów uzyskał dofinan


21.09.2011 r. we Wrocławiu odbędzie się certyfikowane seminarium warsztatowe z zarządzania gościnnością usługową w hotelu i restauracji. Projekt organizacji seminariów uzyskał dofinansowanie z Ministerstwa Sportu i Turystyki, dlatego koszt uczestnictwa wynosi jedynie 273 zł brutto.
 
Seminarium jest adresowane do dyrektorów, właścicieli i menedżerów wszystkich działów operacyjnych hoteli i restauracji z Dolnego Śląska. Jego bezpośrednim celem jest doskonalenie nowoczesnych kompetencji zarządczych w zakresie zarządzania gościnnością usługową w obiektach gościnnych.
 
Podczas seminarium zostaną zaprezentowane m.in.:
 
Ÿ         metody wdrożenia nowoczesnego modelu zarządzania gościnnością usługową w hotelu i restauracji,
Ÿ         system kontrolingu poziomu jakości usług gościnnych,
Ÿ         metody zarządzania relacjami z gośćmi oraz ich opiniami,
Ÿ         a także nowoczesne narzędzia marketingu i promocji własnej gościnności usługowej.
 
Wykłady prowadzą eksperci Polskiej Akademii Gościnności - branżyści z wieloletnim praktycznym doświadczeniem w zarządzaniu obiektami hotelowymi i projektami turystycznymi w kraju i za granicą.
 
Wrocławskie seminarium jest trzecim z cyklu czterech szkoleń z zarządzania gościnnością usługową zorganizowanych w 2011 r. w miastach – gospodarzach Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012. Hotelarze i restauratorzy, którzy mieli okazję uczestniczyć w dotychczasowych dwóch odsłonach seminariów (w Trójmieście oraz Poznaniu) stwierdzili:
 
„Seminarium inspirujące, bardzo ciekawe i bardzo potrzebne; nareszcie coś przygotowanego przez profesjonalistów dla hotelarzy, a nie gotowe marketingowe formułki dobre dla każdej branży. Świetna atmosfera, a zwłaszcza temat seminarium – to coś, co warto i należy docenić! Spotkanie było bardzo wartościowe i przydatne nawet dla osób z dużym doświadczeniem”.
 
„Uważam, że Polska jak najbardziej potrzebuje takiej świadomości i takich szkoleń. Jako obywatelka USA i były pracownik Hotelu MARRIOTT w San Diego myślę, że gościnność mam już we krwi, jednak w Polsce nie przywiązuje się wystarczającej wagi do wartości dodanych jakimi są relacje międzyludzkie. A przecież na tych relacjach budujemy nasz biznes! Niestety dziś nikt nie skupia się na długich relacjach z gośćmi, dlatego jestem jak najbardziej za tym, żeby dzięki takim szkoleniom wyuczyć nawyku gościnności w Polsce. Szczególnie jest to nam teraz potrzebne przed Euro 2012, dlatego uważam ze każdy hotel obowiązkowo powinien przejść takie szkolenie.”

Dodatkowe informacje znajdziecie Państwo na stronie internetowej Polskiej Akademii Gościnności - www.hospitalityroyal.com w zakładce proedukacja / seminaria.
Zgłoszenia oraz wszelkie pytania prosimy kierować na e-mail: info@hospitalityroyal.com lub telefon: 601 594 450, 601 678 450.

Zapraszamy Państwa serdecznie!
Zespół Polskiej Akademii Gościnności
Międzynarodowej Fundacji Branżowej i Proedukacyjnej
tel./fax: (12) 633 62 20, www.hospitalityroyal.com