Wersja kontrastowa: Alt + Z

Przejdź do treści strony: Alt + X

Przejdź do nawigacji strony: Alt + C

Mapa Witryny: Alt + V

Wyszukiwarka: Alt + B

powrót
drukuj     rozmiar tekstu - +
15 Cze 2009

Szkolenia

W dniach od 15- 18 października 2007r. od godz. 10:00- 16:00 w Hotelu Skalny, przy ul. Obrońców Pokoju 5 w Karpaczu odbędą się szkolenia z zakresu obsługi klienta oraz negocjacji. Szkole


W dniach od 15- 18 października 2007r. od godz. 10:00- 16:00 w Hotelu Skalny, przy ul. Obrońców Pokoju 5 w Karpaczu odbędą się szkolenia z zakresu obsługi klienta oraz negocjacji.
Szkolenie ma formę intensywnego treningu, zajęcia prowadzą trenerzy posiadający odpowiednie wykształcenie, kompetencje i bogate doświadczenie potwierdzone akredytacją Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Korzyści z udziału w projekcie „Turystyka Wspólna Sprawa” to przede wszystkim niskie koszty oraz poszerzenie wiedzy ważnej dla przedsiębiorcy i osób zatrudnionych w branży turystycznej.

Więcej informacji: http://www.eurogrupa.pl/szkolenia.htm
Obsługa klienta: http://www.eurogrupa.pl/efs/turystyka/1/ok/index.php
Jak efektywnie negocjowac warunki z dostawcami i klientami http://www.eurogrupa.pl/efs/turystyka/1/jenwzd/index.php