Wersja kontrastowa: Alt + Z
Przejdź do treści strony: Alt + X
Przejdź do nawigacji strony: Alt + C
Mapa Witryny: Alt + V
Wyszukiwarka: Alt + B
W dniach od 15- 18 października 2007r. od godz. 10:00- 16:00 w Hotelu Skalny, przy ul. Obrońców Pokoju 5 w Karpaczu odbędą się szkolenia z zakresu obsługi klienta oraz negocjacji.
Szkolenie ma formę intensywnego treningu, zajęcia prowadzą trenerzy posiadający odpowiednie wykształcenie, kompetencje i bogate doświadczenie potwierdzone akredytacją Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Korzyści z udziału w projekcie „Turystyka Wspólna Sprawa” to przede wszystkim niskie koszty oraz poszerzenie wiedzy ważnej dla przedsiębiorcy i osób zatrudnionych w branży turystycznej.
Więcej informacji: http://www.eurogrupa.pl/szkolenia.htm
Obsługa klienta: http://www.eurogrupa.pl/efs/turystyka/1/ok/index.php
Jak efektywnie negocjowac warunki z dostawcami i klientami http://www.eurogrupa.pl/efs/turystyka/1/jenwzd/index.php