Wersja kontrastowa: Alt + Z

Przejdź do treści strony: Alt + X

Przejdź do nawigacji strony: Alt + C

Mapa Witryny: Alt + V

Wyszukiwarka: Alt + B

powrót
drukuj     rozmiar tekstu - +
27 Lis 2012

Bezpłatne szkolenie „Kompetencje w turystyce biznesowej”

Działasz na dolnym Śląsku w branży turystycznej i chcesz podnieść swoje kwalifikacje lub/i kwalifikacje swoich pracowników? Teraz możesz to zrobić bezpłatnie korzystając ze środk&


Działasz na dolnym Śląsku w branży turystycznej i chcesz podnieść swoje kwalifikacje lub/i kwalifikacje swoich pracowników?
Teraz możesz to zrobić bezpłatnie korzystając ze środków UNI EUROPEJSKIEJ.
DLA KOGO:
KOBIETY zatrudnione (na umowę o pracę) lub samo zatrudnione w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach w branży turystycznej na Dolnym Śląsku.
BRANŻA TURYSTYCZNA OBEJMUJE:
  • zakwaterowanie (hotele, motele, pensjonaty, kempingi, domy wycieczkowe, schroniska, pola biwakowe, gospodarstwa agroturystyczne),
  • usługi gastronomiczne (restauracje, bary, kawiarnie, stołówki, jadłodajnie, bufety, punkty gastronomiczne),
  • biura podróży, punkty informacji turystycznej,
  • firmy przewoźnicze,
  • firmy prowadzące działalność związaną z kulturą, rozrywką rekreacją i/lub organizacją imprez turystycznych.

 
KIEDY:
REKRUTACJA TRWA DO 10 GRUDNIA
SZKOLENIE BĘDZIE ODBYWAŁO SIĘ W MIESIĄCACH GRUDZIEŃ – CZERWIEC i będą dostosowane do sezonowości turystycznej.

 
SPOTKANIUE INFORMACYJNE:
4 GRUDNIA 2012 R. GODZ. 11
APARTAMENTY KARKONOSZ
UL. LINOWA 1B, KARPACZ

 
MASZ PROBLEM Z WYPEŁNIENIEM DOKUMENTÓW? NA SPOTKANIU POMOŻEMY JE WYPEŁNIĆ.

 
Niezbędne informacje uzyskasz także pod nr telefonu: 

Każda z uczestniczek szkolenia otrzyma na zakończenie CERTYFIKAT.
Na projekt łącznie składa się:
  1. 80h zajęć z zakresu Turystyki biznesowej i nowoczesnego marketingu w turystyce:
    1. Obsługa wyjazdów służbowych/szkoleniowych
    2. Negocjacje biznesowe
    3. Marketing w turystyce
    4. Prowadzenie kampanii produktu turystycznego
    5. Zarządzanie projektem
    6. Rynek turystyki szkoleniowej
  2. 60h zajęć z języka angielskiego – dostosowany do branży turystycznej z elementami business English
  3. 24h zajęć z zakresu umiejętności interpersonalnych w branży turystycznej:
    1. Rozwiązywanie konfliktów
    2. Asertywność
    3. Komunikacja
    4. Warsztat rozwoju osobistego
    5. Obsługa klienta ze względu na płeć
    6. Zarządzanie stresem, czasem
    7. Trening kompetencji menedżerskich
  4. 16h zajęć z zakresu kompetencji informatycznych dla branży turystycznej
    1. Narzędzia informatyczne w turystyce
    2. Excel zaawansowany