Wersja kontrastowa: Alt + Z
Przejdź do treści strony: Alt + X
Przejdź do nawigacji strony: Alt + C
Mapa Witryny: Alt + V
Wyszukiwarka: Alt + B
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 poz. 1529) na podstawie art. 40:
1 . Właściciel lub współwłaściciele:
1) nieruchomości gruntowych, na których znajduje się budynek mieszkalny,
2) budynku mieszkalnego stanowiącego odrębną nieruchomość
są obowiązani umieścić oddawczą skrzynkę pocztową spełniającą wymagania określone w przepisach wydanych na podstawie ust. 5.
2. Obowiązek, o którym mowa w ust. 1, jest realizowany:
1) w budynkach jednorodzinnych - przez umieszczenie oddawczej skrzynki pocztowej przed drzwiami wejściowymi do budynku lub w ogólnie dostępnej części nieruchomości;
2) w budynkach wielorodzinnych, w których wyodrębnione są co najmniej 3 lokale - przez umieszczenie w ogólnie dostępnej części nieruchomości zestawu oddawczych skrzynek pocztowych w liczbie odpowiadającej liczbie samodzielnych lokali mieszkalnych oraz lokali o innym przeznaczeniu, jeżeli posiadają osobny adres.
W odniesieniu do powyższego i ustawy o ochronie danych osobowych, w związku z brakiem możliwości doręczenia lub powiadomienia adresata w przypadku nie zastania pod wskazanym na przesyłce adresem, wszelka korespondencja będzie składana na okres 14 kolejnych dni w najbliższej placówce pocztowej.
Sprawa dotyczy mieszkańców następujących ulic w Karpaczu: Staszica, Dolnej, Reymonta, Konstytucji 3-go Maja, Narutowicza, Komuny Paryskiej i Skalnej.
PR/23.03.2016/