Wersja kontrastowa: Alt + Z

Przejdź do treści strony: Alt + X

Przejdź do nawigacji strony: Alt + C

Mapa Witryny: Alt + V

Wyszukiwarka: Alt + B

powrót
drukuj     rozmiar tekstu - +
30 Lis 2010

Informacja Burmistrza Karpacza

WŁAŚCICIELE ORAZ ZARZĄDCY NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY KARPACZ Na podstawie art. 5 ust. 6 w związku z ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości


WŁAŚCICIELE ORAZ ZARZĄDCY NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY KARPACZ

Na podstawie art. 5 ust. 6 w związku z ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008) 

BURMISTRZ KARPACZA
 
przypomina o obowiązku uprzątnięcia błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości.
 
Nadto, na podstawie Rozporządzenia nr 1 Wojewody Dolnośląskiego z dnia 29 stycznia 2006 r. w sprawie nałożenia na właścicieli oraz zarządców budynków i innych obiektów budowlanych obowiązku usuwania zalegającego śniegu lub lodu (Dz. Urz. Województwa Dolnośląskiego Nr 19, poz. 30), przypominam o obowiązku usuwania zalegającego na dachach śniegu lub lodu.
 
Kto nie wykonuje ww. obowiązków podlega karze grzywny, wymierzanej w trybie i na zasadach przepisów Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia.
 
 
BURMISTRZ KARPACZA
/-/ BOGDAN MALINOWSKI