Wersja kontrastowa: Alt + Z
Przejdź do treści strony: Alt + X
Przejdź do nawigacji strony: Alt + C
Mapa Witryny: Alt + V
Wyszukiwarka: Alt + B
Burmistrz Karpacza Informuje.
Od 7 maja 2012r. do 26.10.2012r. na terenie gminy Karpacz były prowadzone prace polegające na zdemontowaniu, wywiezieniu oraz utylizacji materiału izolacyjnego zawierającego azbest. Łącznie z terenu gminy Karpacz zostało usunięte 43,56 Mg azbestu z 14 nieruchomości na łączną kwotę 41364,00 zł. Środki na powyższy cel zostały pozyskane od Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu Oddział w Jeleniej Górze w wysokości 80,67% wartości zadania w kwocie 33.367,00 zł, oraz 19,33% w kwocie 7997,00 zł sfinansowane zostało z budżetu gminy Karpacz.