Wersja kontrastowa: Alt + Z
Przejdź do treści strony: Alt + X
Przejdź do nawigacji strony: Alt + C
Mapa Witryny: Alt + V
Wyszukiwarka: Alt + B
1. Przedsiębiorców zainteresowanych uzyskaniem zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych, proszę o złożenie stosownych dokumentów (wniosek wraz z załącznikami) do 26 maja 2023 r. w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Karpaczu (Hala Sportowo-Widowiskowa przy ul. Konstytucji 3 Maja 48b). Posiedzenie Miejskiej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Karpaczu, opiniującej m.in. wnioski o wydanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, odbędzie się 29 maja br. o godz. 13.30.
2. Przedsiębiorcom korzystającym z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w punktach detalicznych i gastronomicznych, przypominam że do dnia 31 maja 2023 r. należy dokonać wpłaty II raty opłaty za korzystanie z posiadanych zezwoleń.
Gdy przedsiębiorca nie uiści wymaganej wpłaty w ww. terminie, ma ustawowo dodatkowych 30 dni (tj. do 30 czerwca 2023 r.) na dokonanie tych czynności, przy czym dokonując wpłaty po 31 maja br. należy pamiętać, że musi być ona powiększona o 30 % opłaty rocznej dla rodzaju posiadanego zezwolenia, a wynikającej ze złożonego oświadczenia.
Kierownik Referatu OA - Iwona Wiekiera
Urząd Miejski w Karpaczu, tel. 757619548