Wersja kontrastowa: Alt + Z

Przejdź do treści strony: Alt + X

Przejdź do nawigacji strony: Alt + C

Mapa Witryny: Alt + V

Wyszukiwarka: Alt + B

powrót
drukuj     rozmiar tekstu - +
12 Paź 2012

Karkonosze – nowa marka turystyczna

Już 24 października w Poznaniu rozpoczynają się jedne z największych targów turystycznych w Europie – Tour Salon skupiające corocznie około tysiąca wystawców z całej Polsk


Już 24 października w Poznaniu rozpoczynają się jedne z największych targów turystycznych w Europie – Tour Salon skupiające corocznie około tysiąca wystawców z całej Polski, a także z Europy. To tu odbędzie się oficjalna prezentacja marki Karkonosze promującej cały nasz region.
Z inicjatywy Karpacza i Szklarskiej Poręby wiosną 2012 r. przystąpiono do prac nad nową strategią promocji naszego regionu czego efektem jest wypracowana wspólna wizja marki Karkonosze.

Marka Karkonosze to efekt współpracy powiatu jeleniogórskiego i 9 gmin okalających Jelenią Górę (Karpacz, Kowary, Piechowice, Szklarska Poręba, Janowice Wielkie, Jeżów Sudecki, Mysłakowice, Podgórzyn i Stara Kamienica). Doceniając wagę świadomego kształtowania wizerunku i współpracy na rzecz promocji regionu jako produktu turystycznego wypracowano wspólną wizję marki Karkonosze. Wyjątkowość przedsięwzięcia opiera się na koncepcji smart budget, a efektem działań w tym zakresie będzie dostarczenie kompleksowej oferty wycieczek, tras turystycznych, pakietów pobytowych dostosowanych do potrzeb turystów oraz promocja innowacyjnych rozwiązań związanych z obsługą ruchu turystycznego. Ponadto celem kampanii jest rozbudzenie patriotyzmu lokalnego, stworzenie mody na Karkonosze i zbudowanie silnej społeczność działającej wspólnie na rzecz regionu.

Wszystkich mieszkańców i turystów odwiedzających Karkonosze zachęcamy do odkrycia w sobie ducha gór i odwiedzenia strony https://www.facebook.com/VisitKarkonosze.

Karkonosze – nowa marka turystyczna