Wersja kontrastowa: Alt + Z
Przejdź do treści strony: Alt + X
Przejdź do nawigacji strony: Alt + C
Mapa Witryny: Alt + V
Wyszukiwarka: Alt + B
Wczoraj 25 października w Poznaniu podczas targów turystycznych Tour Salon odbyła się konferencja prasowa, gdzie zaprezentowano wspólny projekt "Karkonosze i Łużyce Górne - aktywnie przez cztery pory roku" oraz po raz pierwszy oficjalnie pokazano nowy logotyp marki Karkonosze wraz z całą jej ideą .
Pan Martin Dunka zaprezentował projekt turystycznej karty rabatowej Regioncard, która funkcjonuje po polskiej i czeskiej stronie od czerwca br.
Podczas targów zwiedzający oprócz otrzymania bezpłatnych materiałów promocyjnych mają możliwość obejrzenia kilka filmów promocyjnych Karkonoszy w tym m.in. z Festiwalu Everyboard, Mistrzostw Polski Driftingu, czy teledysku grupy Leniwiec.
Targi Tour Salon potrwają do soboty.
Program wydarzeń: http://www.tour-salon.pl/midcom-serveattachmentguid-1e21c40881daf101c4011e2b0a49be585f3a8b5a8b5/program_targow-22_10_2012.pdf