Wersja kontrastowa: Alt + Z
Przejdź do treści strony: Alt + X
Przejdź do nawigacji strony: Alt + C
Mapa Witryny: Alt + V
Wyszukiwarka: Alt + B
Szanowni Państwo,
informuję, że dnia 31 maja br. (piątek) mija termin dokonania wpłaty II raty opłaty za korzystanie z posiadanych przez Państwa zezwoleń na sprzedażą napojów alkoholowych w 2013 roku.
Dokonanie wpłaty w dniu i po 1 czerwca br. będzie wiązało się z przekroczeniem terminu ustawowego, a w konsekwencji wygaśnięciem zezwolenia.
Informuję również, że posiedzenie Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Karpaczu ustalono na dzień 23 maja 2013r. Komisja ta opiniuje wnioski o udzielenie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych pod względem zgodności z zapisami uchwały Nr XXXIX/285/2001 Rady Miejskiej w Karpaczu z dnia 26 lipca 2011r. w sprawie sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Karpacza. Podmioty gospodarcze zainteresowane uzyskaniem zezwoleń stałych i jednorazowych (do 2 dni) na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych proszone są o złożenie stosownych dokumentów do dnia 23 maja 2013r. w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Karpaczu.
Wnioski można pobrać ze strony www.bip.karpacz.eu (wzory formularzy › działalność gospodarcza)
Szczegółowe informacje: Iwona Wiekiera – Główny specjalista ds. działalności gospodarczej, Urząd Miejski w Karpaczu, tel. 757619548