Wersja kontrastowa: Alt + Z
Przejdź do treści strony: Alt + X
Przejdź do nawigacji strony: Alt + C
Mapa Witryny: Alt + V
Wyszukiwarka: Alt + B
ZAWIADOMIENIE O
WSPÓLNYM POSIEDZENIU STAŁYCH
KOMISJI RADY MIEJSKIEJ KARPACZA
Na podstawie § 55 ust. 2 Statutu Gminy Karpacz informujemy, że zwołujemy wspólne posiedzenie stałych Komisji, które odbędzie się w dniu 20.11.2025 r. (czwartek) o godz. 8:00 w Urzędzie Miejskim w Karpaczu (ul. Konstytucji 3 Maja 54, 58-540 Karpacz). Obradami wspólnego posiedzenia komisji kierować będzie Przewodniczący Komisji Łady Przestrzennego, Gospodarki Komunalnej i Spraw Społecznych Rady Miejskiej Karpacza – Pan Mieczysław Pajdzik. Zatwierdzi ona również protokół z posiedzenia komisji.
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Omówienie projektu uchwały budżetowej Gminy Karpacz na 2026 rok.
3. Opinie komisji o projekcie uchwały budżetowej na 2026 rok.
4. Zamknięcie posiedzenia.
Przewodniczący Komisji Ładu Przestrzennego
Gospodarki Komunalnej i Spraw Społecznych
/-/ Mieczysław Pajdzik
Przewodnicząca Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego
/-/ Joanna Staniszewska
Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
/-/ Dariusz Janiszewski
Przewodniczący Komisji Turystyki, Sportu, Kultury, Oświaty i Zdrowia
/-/ Kamil Czerwinka
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
/-/ Wojciech Wesołowski
